WELCOME TO MY DEAREST BLOG . DO UR COMMENT IF U WANT TO . DUNT READ IT IF U ARE NOT INTERESTED WIT IT . DUNT TALK BAD ABOUT ME . I HATE IT . U LOVE ME . I LOVE U TOE . HATE ME . WHO CARES . WUT EVER . ANYWAYS .TENGGS FOR UR COOPERATION! HOPE U ENJOY UR STAY HERE AT MY BLOG IT : IF UR HERE TO SPAM. LEAVE . OKEW ? . CAUSE U JUST WASTE MY TIME AND U TIME . IF U FIND TAT I'M WRINTING SOMETHIN TAT IS 'OFFENSIVE ' TOWARD YOU . CLOSE THE WINDOW . AND DUNT CAME BACK . EVER TAT IS MY BLOG . WUT EVER I WRITE . TAT MY LIVE . DUNT BE SUCK !!.

Cinta ♥

wahai sayangku
dimanakah dikau
aku merindumu di sepanjang waktu

aku disini merindukan kasihmu
datanglah kepadaku wahai sayangku

nadira yang ku sayang kembali padaku
aku menunggu kamu dan merinduimu
aku disini masih rindu padamu
adakah kau masih menyangi aku

andai cinta kita bersama lagi
aku menunggu cinta darimu
ohh sayangku kembalilah
aku disini menyangimu

nadira sayang kembali padaku
aku menunggu cinta darimu
aku disini menunggu dirimu
agar kau menyangiku

aku disini gembira bersama engkau . bersama engkau
aku disini sungguh gembira aku ada di sisimu

wahai nadira yang aku sayang
dimanakah kau berada
aku disini menunggumu
adakah kau masih menyangi lagi

nadira sayang kembali padaku
aku merindumu serindua mu
aku di sini menunggu dirimu
adakah kau masih menyangi aku

ohh sayangku kembalilah padaku
aku disini merindu dirimu
apa yang ada di dalam hatiku menanti hanyalah kamu

apa yang ku rasa dalam hati ini
aku menunggu dan melayangi mu
engkau di mana . aku di sini
aku masih merindu dirimu selama

sekian lama . sekian lama ohhh sekian lamaa .

ohhh ohh NADIRA ♥

JUM LIKE :)

No comments:

Post a Comment