WELCOME TO MY DEAREST BLOG . DO UR COMMENT IF U WANT TO . DUNT READ IT IF U ARE NOT INTERESTED WIT IT . DUNT TALK BAD ABOUT ME . I HATE IT . U LOVE ME . I LOVE U TOE . HATE ME . WHO CARES . WUT EVER . ANYWAYS .TENGGS FOR UR COOPERATION! HOPE U ENJOY UR STAY HERE AT MY BLOG IT : IF UR HERE TO SPAM. LEAVE . OKEW ? . CAUSE U JUST WASTE MY TIME AND U TIME . IF U FIND TAT I'M WRINTING SOMETHIN TAT IS 'OFFENSIVE ' TOWARD YOU . CLOSE THE WINDOW . AND DUNT CAME BACK . EVER TAT IS MY BLOG . WUT EVER I WRITE . TAT MY LIVE . DUNT BE SUCK !!.

biarkan aku pergi

maafkan aku kerana harus pergi dari mu . maafkan aku kerana harus meninggalkanmu . tak ada maksudku untuk melakukan semua itu . tak rela hati aku meninggalkanmu seperti tu . semua itu aku lakukan semata-mata hanya untuk membuatmu bahagia . aku rela meninggalkan semua harapan itu hanya untuk melihat orang yang aku sayangi bahagia . tanpa adanya aku, tanpa adanya masa lalu yang selalu mengusikmu
walaupun aku tau,setiap manusia pasti memiliki masa lalu
aku tak ingin menjadi duri dalam hidupmu . aku tak ingin dengan kehadiranku akan ada hati yang kan terluka . aku tak ingin kehadiranku akan menghancurkan semua mimpi2 mu . aku akan pergi dari hidupmu dan melihatmu bahagia 
maafkan aku tak bisa menemanimu lagi . sekali lagi kutegaskan aku pergi bukan kerana aku kalah
tapi aku pergi kerana aku ingin melihat orang yang aku sayang bahagia . walaupun aku tahu itu bukan bersamaku lagi
maafkan aku… . aku menangis bukan kerana sedih . airmata ini jatuh kerana aku melihat kebahagiaanmu
walaupun itu tak bersamaku . jujur ku katakan . ada sedikit rasa sakit dalam hati ini . tapi aku akan berusaha tegar dan kuat untuk menghadapinya
selamat tinggal sayang . aku akan pergi dari mu . maafkan semua salahku saat kita melewati hari bersama . aku harap semoga kamu bahagia selamanya . dan tak akan ada lagi orang yang akan mengalami hal seperti yang aku alami . jangan ada lagi orang-orang yang akan mengalami hal ini . biarkan CINTA tumbuh dalam hati kamu . dan yakinlah, CINTA akan menjadikan semuanya bahagia dan indah
                                                                                                                          syed mohd shahrul nizam :)

JUM LIKE :)

No comments:

Post a Comment