WELCOME TO MY DEAREST BLOG . DO UR COMMENT IF U WANT TO . DUNT READ IT IF U ARE NOT INTERESTED WIT IT . DUNT TALK BAD ABOUT ME . I HATE IT . U LOVE ME . I LOVE U TOE . HATE ME . WHO CARES . WUT EVER . ANYWAYS .TENGGS FOR UR COOPERATION! HOPE U ENJOY UR STAY HERE AT MY BLOG IT : IF UR HERE TO SPAM. LEAVE . OKEW ? . CAUSE U JUST WASTE MY TIME AND U TIME . IF U FIND TAT I'M WRINTING SOMETHIN TAT IS 'OFFENSIVE ' TOWARD YOU . CLOSE THE WINDOW . AND DUNT CAME BACK . EVER TAT IS MY BLOG . WUT EVER I WRITE . TAT MY LIVE . DUNT BE SUCK !!.

sayang ♥

Sayang…

      Di kala malam semakin tua . tempias wajahmu datang menjenguk dengan penuh kemanjaan . Kehadiranmu bagaikan purnama menghiasi keindahan malam yang menceriakan malam ku . Sang bulan datang menghuraikan cahaya bersama angin yang menghembus dengan lembut diseluruh sanubariku . Berkelipan bintang di angkasa menambahkan serinya suasana malam yang dingin ini . Tika diriku disulam rindu terhadapmu suaramu datang menyapa membawa seribu kesyahduan . 

Sayang…
        Kau berikan bahtera cinta yang tulus kepadaku . ku sambut ikhlas bersama sebuah kasih yang suci biarpun pernah bahtera cinta ini hampir musnah di tengah jalan . Tapi Aku tetap sedaya upaya untuk menyelamatkan lautan kasih ini biar pun hati ini hancur . Kini bahtera cinta kita berkemudi dilautan yang tenang dan penuh dengan kebahagiaan .  Sedalam mana lautan cinta kita sedalam itulah perasaan rindu ini terhadapmu .  biar badai datang menempuhnya akan tetap kusatukan kasih dan sayang ini menjadi milikmu buat selama lamanya. selagi hati kita bersatu . selagi itu kamu milik ku . 

Sayang…
        Ku singkap tabir cintamu diwaktu kerinduan bertemu diruang hatiku . Segala apa yang lahir dari hatiku adalah ikhlas dan bukannya semata-mata mainan di bibir dan tidak tahu bagaimana untuk kubuktikan betapa aku amat menyayangi dan menyintaimu . Sesungguhnya diri ini tidak mahu kehilanganmu dan aku tak sanggup merobohkan mahligai cinta yang sama-sama kita bina atas dasar sebuah kasih sayang yang suci . akan kuserahkan kasihku padamu . agar telarai hasrat dikalbu . Takkan ku mungkiri kesetiaanku hanya untuk mu sayang . 

Sayang…
        Ingin ku khabarkan kepada dunia betapa aku amat menyayangi dan merinduimu . Kau adalah segala-sagalanya buatku dan ikhlas ku katakan aku bahagia bersamamu .  bisikan asmaramu membuatkan aku keresahan rindu setiap kali wajahmu datang bertemu .  kemanakah akan ku bawa rindu ini .  Ketahuilah olehmu sayang . setiap kali kasihmu yang penuh kemanjaan datang menjenguk setiap detik mutiara rindu menemaniku . biarku dicengkam gelisah dan dibuai rindu yang mendalam . hanya belaianmu yang teramat ku merindui . percayalah sayang . kehadiranmu membawa seribu makna pada diriku .


karya syed mohd shahrul nizam .
khas utuk pujaan hati saya 25.02.11 . 7.49 pm  


JUM LIKE :)

1 comment: